دنیای مارول

۲۵ حقیقت جالب درباره ی مینیون ها

به مجله‌ی نوشاتون خوش اومدید. ما میدونیم که همگی عاشق این موجودات زرد رنگ کوچیک و بامزه هستید اما این هم میدونیم که خیلی چیزا رو درباره ی اونا نمی دونید. ما قراره در این مقاله خصوصیات مینیون ها رو برای شما کاملا شرح بدیم. آماده اید؟ 

۱. ارتفاع متوسط ​​مینیون ۱۰۵سانتی متر است.

۲. زبان مینیون‌ ها ممکنه به نظر بی معنی باشه اما بسیاری از عبارات قابل تشخیص است. “Banana” موز و باپلز سیب است، para tu به اسپانیایی خشن به معنای “برای شما” و “gelato” بستنی است. هر کلمه در minion-ese به یک کلمه واقعی ترجمه می‌شود. 

۳. مینیون‌ها در ابتدا به‌عنوان «وحشی‌های اورک‌مانند» غول‌پیکر تصور می‌شدند، اما به مرور زمان کوچک‌تر و کوچک‌تر شدند تا با ارباب‌شان «گرو» همدل‌تر شوند. 

۴. در پوستر Despicable Me 2 بیش از ۱۰۴۰۰ مینیون جداگانه طراحی شده است.

۵. اریک گیون کارگردان هنری فرانسوی خالق Minions است. او این ایده را در اولین Despicable Me مطرح کرد و این موجودات در حال حاضر تحت سلطه‌ی رسمی استودیو Illumination Entertainment هستند.

۶. صدای کوین، باب، استو و مینیون ها چه کسی هستند؟ ایشون کسی نیست جز پیر کوفن، انیماتور فرانسوی که هر دو فیلم Despicable Me و Minions را کارگردانی کرده است. طبق گزارشات، او برای صداپیشگی ۸۹۹ شخصیت مختلف Minion را بر عهده دارد.

۷. باب از heterochromia iridum رنج می برد که باعث دو رنگ شدن چشمانش می شود. 

۸. فیلم کوتاه Orientation Day نشان می‌دهد که مینیون‌ها از یک رشته DNA جهش‌یافته که به موجودات تک سلولی تبدیل شده است، تولید شده‌اند.

۹. مینیون ها دو نامزدی اسکار دارند – هر دو برای Despicable Me 2. این فیلم نامزد بهترین فیلم انیمیشن و بهترین آهنگ اورجینال برای “Happy” از فارل شد.

‍۱۰. فیلم های Despicable Me در باکس آفیس جهانی بیش از 1.4 میلیارد دلار فروش داشته اند. دنباله 2013 سومین فیلم پرفروش آن سال پس از فروزن و مرد آهنی 3 بود.

۱۱. مینیون ها فقط سه انگشت دارند.

۱۲. مینیون های بنفش “شیطان” با سرم PX-41 ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که تخریب ناپذیر باشند. مینیون های شیطانی بنفش هستند زیرا بنفش و زرد در طرف مقابل و مكمل رنگ زرد است. ۱۳. مینیون‌ها عاشق غر زدن هستند و به همین دلیل نسخه‌هایی از «سوگند می‌خورم»، «YMCA» و «باربارا آن» را در سراسر فیلم‌ها خوانده‌اند. یوتیوب مملو از کاورهای ساخته شده توسط طرفداران است، از جمله «All About That Bass» «Uptown Funk» و «Let It Go».

۱۴. همه مینیون ها که نقش مهمی در فیلم ها بازی می کنند نام های مردانه دارند.

۱۵. مینیون های یک چشم به ندرت قد بلندی دارند.

۱۶. مینیون های قد بلند همه مدل موی یکسانی دارند.

۱۷. فقط 5 مدل موی طبیعی برای مینیون ها در فیلم های Despicable Me وجود دارد که شامل کچل بودن نیز می شود.

۱۸. برای تبلیغ Despicable Me 2، یک بالون هوایی ساخته شد که در سراسر ایالات متحده به پرواز در آمد. 

۱۹. مینیون ها می توانند در فضاهای خاص زنده بمانند، یعنی در برابر یخ زدگی مقاومت می کنند و نیازی به تنفس اکسیژن ندارند.

۲۰. مینیون ها ترکیبی از زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی با عناصر اضافی روسی و کره ای صحبت می کنند.

۲۱. آن ها یا یک چشم هستند یا دو چشم و همیشه بدون دلیل خاصی از عینک های فلزی استفاده می کنند.

۲۲. این هنوز مشخص نیست که چگونه تولید مثل می کنند.

۲۳. حتی در بین هزاران مینیون، تنها حدود ۴۸ ترکیب ممکن از قد و هیکل (کوتاه و چاق، متوسط، بلند یا لاغر)، مو (قطع بلند، کوتاه، وزوز کوتاه، جوانه زده، شانه شده، پهن شده وجود دارد. یا طاس)، و چشم (یک یا دو) دیده شده است. مینیون های یک چشم تقریباً همه کوچک هستند، اگرچه یک مینیون یک چشم قد بلند در برخی از آثار هنری تبلیغاتی آن ها دیده شده است.

۲۴. گرو دوستشان دارد. 

برخلاف بسیاری از مغز متفکران “شیطان” که زیردستان خود را سرکوب می کنند، به نظر می رسد گرو واقعا آن ها را دوست دارد، از کار آنها قدردانی می کند و به نوعی تک تک آن ها را به نام می شناسد. مینیون ها مثل یک فرزند، عاشق ستایش و محبت او هستند.

۲۵. شما می توانید با تلفن همراه لوسی همان‌طور که در Despicable Me 2 ظاهر شد تماس بگیرید.                                                                 

وقتی لوسی شماره همراه خود را به Gru می دهد، به وضوح به صورت 626-584-5723 قابل مشاهده است. برای ماه‌ها، اگر با آن شماره تماس می‌گیرید، با پیام صوتی ارسالی کریستن ویگ به ضبط‌شده‌ای از شخصیت کریستن ویگ می‌رسید.

و البته جالب ترین حقیقت اینه که نوشاتون مینیون‌های بامزه‌ای تولید می‌کنه که آب آشامیدنی برای شما حمل می‌کنه. اگر براتون داشتن این مینیون جالبه روی این لینک کلیک کنید. (لینک) 

در مقاله‌های آینده، کیدونه براتون داستان‌های خیلی جالبی راجع به مینیون‌ها و باقی شخصیت‌هایی که برای شما محبوبه، تعریف می‌کنه. پس اگر می‌خوای در جریان اتفاقات، مسابقات، جایزه‌های خیلی هیجان انگیز و باقی ماجراها باشی، عضو باشگاه کیدونه شو چون کیدونه راز شادی رو می‌دونه 🙂 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *